zondag 22 februari 2015

Even voorstellen..

Lang heb ik er over nagedacht, maar daar is ie dan toch. Mijn eigen blog..
Ik ben Annemarie Huibers getrouwd met mijn lieve man Geert, en samen zijn we ouders van onze lieve zoon Luuk.
Samen met mijn vriendin Annegre van Noort delen wij onze passie.
Wij zijn altijd bezig met de inrichting van onze huizen. Ook helpen wij mensen graag met het inrichten van hun huis, met succes!
Wij houden erg van de landelijke en sobere stijl.
Vanuit onze passie is er sinds kort zelfs een webwinkel ontstaan.
Wij zijn altijd weer op zoek naar unieke stukken. En hebben een zeer afwisselend assortiment.
Wij verkopen  nu ook kalkverf en krijtverf van L'Autentique.
Het is echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen in onze webshop. www.luffz.nl. Ik zal de blog voornamelijk bij gaan houden. 

Hieronder vast wat sfeerplaatjes van mijn interieur



                                  Ik maak ook graag kransen zoals deze eucalyptus krans:




Er komt nog meer aan...

Liefs Annemarie

8 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een leuk blog, ziet er nu al veelbelovend uit.
    Welkom in Blogland.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Inge,
      Bedankt voor je leuke reactie!
      Ik heb er zin in!
      Ik moet alles nog wel een beetje uitvinden hoor, maar moet goedkomen.
      Tot de volgende keer!

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd, want volgens mij ken ik je van Seizoen & Stijl.
    Succes en welkom met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je blog ...ziet er al leuk uit! Veel succes!
    Groetjes Lida klever

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je gaat bloggen! Ik heb je aan mijn leeslijst toegevoegd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk !!!
    Ik ga je volgen hoor !!!
    ps: hierboven dat was ik maar mijn dochter was nog aangemeld ;-)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk !!!
    Ik ga je volgen hoor !!!
    ps: hierboven dat was ik maar mijn dochter was nog aangemeld ;-)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen