maandag 9 maart 2015

Nieuwe dingen!!

Even een post..
Ik wil mijn aanwinsten met jullie delen, ben er helemaal blij mee!
Zaterdag ben ik natuurlijk even bij Seizoen en Stijl geweest en natuurlijk niet met lege handen naar huis gegaan..
Wat een prachtige winkel!







                                Zondag heerlijk gewandeld wat een geweldig weer was het!






Je krijgt er gewoon weer nieuwe idee├źn van. Er staan weer een aantal dingen op mijn lijstje, waar ik heel veel zin in heb. Binnenkort krijgen we een prachtige schouw in huis. Natuurlijk zal ik jullie foto's laten zien! Ook heb ik afgelopen zaterdag niet stil gezeten, heb samen met een goede kennis een super gaaf kastje ontworpen en gerealiseerd.. Onze badkamer is niet mijn stijl, maar alles op z'n tijd!
Hier alvast een klein beginnetje.
Helemaal blij mee!!






Vanavond een heerlijk avondje op de bank met de nieuwe Wonen Landelijke Stijl, kaarsjes aan en genieten!  Wat staan er weer geweldige reportages in de WLS! Lia wat heb je er een leuk stukje van gemaakt erg leuk om te lezen.







Vorige week weer stoere items ingekocht. Het blijft altijd weer een uitdaging om oude robuuste items te vinden.

Fijne avond!!!

Groetjes Annemarie

7 opmerkingen:

  1. Wie weet ben ik je tegen gekomen afgelopen Zaterdag. Ik was er om 13.00 uur met mijn zoon voor een tuinontwerp.
    Je kast is heel gaaf, en ben benieuwd naar je schouw...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lia,
      Volgens mij heb ik je niet gezien!
      Wat jammer...
      Ik ben ook echt benieuwd hoe de schouw wordt!!
      Foto's volgen:)

      Verwijderen
  2. Hoi Annemarie, leuk dat je een blog bent begonnen. Ik ga je zeker volgen. Ben ook bij seizoen en stijl geweest, een gave schaal van ptmd en een toef gekocht. Groetjes Inesz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Inesz<
      Wat leuk dat je me hebt gevonden!
      En wat een leuke dingen heb je gekocht:)
      Zag het op de foto
      Zaterdag 28 maart hebben wij open huis
      Dus als je zin hebt om te komen?!
      Het is aan de Wijenburgsestraat 6 in Echteld. Van 10 tot 4 uur.
      Groetjes

      Verwijderen
  3. Je hebt ideetjes en plannen genoeg, leuk om inspiratie op te doen in Ochten, ik ben er vrijdag geweest....heel veel mooie dingen gezien hoor.
    Ik ga je volgen, heb je ook een volgersknop...???

    Lieve groetejs, Eefie
    whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Eefie,
      Ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt.
      Dus moet even uitvinden hoe ik de volgersknop op mijn pagina krijg!

      Verwijderen
  4. Ik volg je al .. ik heb het gewoon klaar gekregen zonder volgersknop .. en hjij staat gewoon bij me in de lijst ...Mooi kastje !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen